Доставка

Товари, замовлені в інтернет-магазині Cross Auto, доставляються у всі населені пункти України, в яких є філії транспортної компанії "Нова Пошта". Доставку товару оплачує покупець за тарифами перевізника. Доставка великогабаритних деталей таких як деталі кузова здійснюються перевізником "SAT" по всій Україні з повною або частковою оплатою товару. У Запоріжжі та Києві є можливість самовивезення за адресами, де розміщені наші магазини.
За наявності продукції складі товари відвантажуються:

- у день замовлення – якщо замовлення зроблено та підтверджено менеджером інтернет-магазину до 15:00 (у суботу – до 14:00);
- наступного робочого дня – якщо замовлення зроблено після 15:00.
Терміни доставки залежать від графіка роботи транспортних компаній та можуть відрізнятися для різних регіонів. Середній час доставки по Україні – один день. Узгоджуючи з вами замовлення телефоном, менеджер надасть інформацію про приблизний час доставки товару до вашого міста.

Зверніть увагу! Помилки контактних даних, допущені під час заповнення заявки, можуть призвести до непередбачених затримок. Заповнюючи поля у реєстраційній формі, уважно перевіряйте номер телефону, ПІБ одержувача та адресу. Ми гарантуємо конфіденційність персональних даних клієнтів інтернет-магазину.

Документи

Отримуючи товар в офісі транспортної компанії, перевірте наявність документів, що підтверджують придбання. Разом із запчастинами компанія «Cross Auto» висилає:

- фізичним особам – касовий чек та товарну накладну;

- юридичним особам – оригінали рахунка-фактури та накладної.

    Це важливо

    Щоб уникнути помилок та непорозумінь, перед тим, як зробити замовлення в інтернет-магазині «Cross Auto», отримайте у менеджера необхідну інформацію про технічні характеристики та властивості продукції або сумісність товару з певною маркою та моделлю авто.

    Отримуючи товар в офісі транспортної компанії "Нова Пошта", ретельно перевірте його на:

    - відповідність вашому замовленню;

    - комплектність та працездатність;

    - наявність ушкоджень чи візуальних дефектів.

    Якщо ви не вказали на дефекти або некомплектність під час отримання товару у відділенні кур'єрської служби, ми не зможемо прийняти ваші претензії. Додаткову інформацію можна отримати за телефонами, вказаними у розділі "Контакти" на сайті.