Сервіс та підтримка

Умови гарантії та повернення

Інтернет-магазин Cross Auto гарантує високу якість продукції. Товари в нашому асортименті – це оригінальні деталі та вузли, які компанія імпортує самостійно або за допомогою українських дистриб'юторів та представників зарубіжних фірм. Тому всі комплектуючі поширюються заводські гарантійні зобов'язання виробників.

УВАГА! Товари (повернення), відправлені післяплатою, ми не приймаємо, такі товари повертаються назад відправнику.

Гарантія на запчастини для автомобілів

Термін гарантії товарів залежить від гарантійної політики виробників запасних частин. Більшість комплектуючих він становить 30 календарних днів і більше. Гарантія не поширюється на електронні компоненти, електрику, а також елементи, що фільтрують, масла, мастила та інші розхідники.

Гарантійні зобов'язання виробників запчастин не поширюються на деталі та вузли, які:

- мають нормальний та природний знос;

- пошкоджені внаслідок ДТП, недбалої експлуатації або внаслідок наїздів на дорожні нерівності;

- мають ушкодження, спричинені недотриманням вимог щодо експлуатації товару (використанням несумісних деталей або моторних масел та технічних рідин, які не входять до переліку схвалених виробником);

- встановлені самостійно або у сервісних центрах (СТО), які не сертифіковані для проведення подібних робіт.

    Повернення запасних частин

    Відповідно до українського законодавства, яке захищає права споживачів, товари з дефектами, поява яких спричинена особливостями процесу виготовлення чи зберігання продукції, можуть бути замінені аналогічними протягом 14 календарних днів після постачання. У разі відсутності аналога, продавець може відшкодувати покупцю його вартість.

    Справні автомобільні деталі та вузли, які не встановлювалися на авто, можуть бути повернені з повним відшкодуванням вартості або заміною аналогами, якщо вони не підходять через:

    - помилки менеджера інтернет-магазину, який підбирає запчастини для клієнта;

    - різночитань та неточностей у технічній документації та каталогах виробників;

    - помилок при комплектації товару складі.

    Обміну та поверненню не підлягають електричні та електронні компоненти або товари, які поставлені на індивідуальні запити або підібрані, виходячи з помилкової інформації, наданої клієнтом.

    Дефекти, некомплектність або наявність пошкоджень на одному товарі з кількох, що входять в одне замовлення, не можуть бути підставою для відмови покупця від інших позицій, оскільки вони не є комплектом (згідно із законодавством, комплектом називається товар, який складається з двох або більше окремих деталей, що поставляються під одним каталожним номером).

    Товари належної якості можна повернути постачальнику протягом 14 днів після покупки, якщо:

    - повністю збереглися властивості, характеристики та товарний вид продукції (є оригінальна упаковка, пломби, наклейки та ярлики);

    - клієнт має чек і товарну накладну, які підтверджують факт і дату покупки;

    - на товарі немає візуальних дефектів, механічних пошкоджень, слідів монтажу та експлуатації;

    - на оригінальній упаковці немає написів та пошкоджень.

    Постачальник має право провести експертизу товарів, що повертаються, щоб визначити, чи відповідають їх якість, характеристики та властивості параметрам оригінальної продукції.

    Повертаючи запчастини за гарантією, необхідно подати продавцю такі документи:

    - чек чи товарну накладну, отримані клієнтом для придбання товару;

    - висновок про непридатність деталі чи вузла, виданий сертифікованим сервісним центром;

    - замовлення-наряд СТО, яке проводило встановлення запчастини на авто;

    - копію документів (ліцензій, сертифікатів, договорів), що підтверджують право сервісного центру виконувати відповідні роботи або обслуговувати цю марку автомобілів.

    Повернення запасних частин здійснюється на підставі взаємної домовленості після погодження із співробітниками інтернет-магазину. Клієнту необхідно направити письмове звернення до компанії «Кросавто», в якому слід докладно описати проблему, вказавши виявлені дефекти, пошкодження або несправності. Фахівці гарантійного відділу в найкоротші терміни розглянуть вашу претензію і знайдуть оптимальний спосіб виходу із ситуації.

    У разі повернення запасних частин клієнтами з інших регіонів України необхідно надсилати товар лише:

    - після погодження з менеджером інтернет-магазину;

    - на зазначені продавцем склад транспортної компанії та одержувача.

    Після надсилання слід повідомити продавця номер транспортної накладної (декларації). Поклейка скотчу поверх оригінальної упаковки або інші дії, що призводять до втрати зовнішнього вигляду продукції, не допускаються. Витрати, пов'язані з доставкою товарів, що повертаються постачальнику, несе покупець.

    Відшкодування вартості товару здійснюється протягом п'яти робочих днів після одержання товару продавцем або проведення експертизи. Кошти перераховуються на розрахунковий рахунок за вказаними клієнтом реквізитами. Можливе повернення коштів готівкою в офісі компанії «Кросавто» у Запоріжжі та Києві.